yomamas

Nu är jag hos Hanna! Nu vet jag också att Tove kommer ikväll och det vill jag! Vi har inte träffats sen vi var i Gbg tror jag!

Wilma blev jätteglad när jag kom hit men Svea har inte hälsat än fast hon var kär i mig i onsdags!

JUSTE! Jag kallar alltid bråkbarnet för Rultan också (hennes absoluta favorit:P).


Jag är jättepoppis på tåg, i onsdags ville nån ha sex med mig och stoppade handen i byxorna usch. och idag ville nån att jag skulle komma på fest hos han! Men jag ville inte det för jag vill hellre gå till snuskjohan! ;D

Just nu väljer Hanna kläder!
"Det här linnet hatar jag, så det är inte så bra att jag har det, det är fult och sticker ned här" säger hon är tar på sig det! Hon är jättedålig! NEJ, HON ÄR BÄST! :D Vi har också disco här hemma nu! Det är värsta festen, på riktigt! Hanna sjunger fint.

Idag har jag exakt samma kläder på mig som jag hade på fredagen i gbg förrförra gången! Japps. NEJ, LJUG! Inte samma trosor! Men resten!

Nyss hade jag inga byxor på mig för jag visade hanna mina trosor! dom är rosa med konstiga metallsaker på. Haha det lät jättekonstigt men dom är inte det. äsch, metallsaker är fett coolt.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-02 @ 19:53:07
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0