träningslägerochsånt

Igår kom Hanna hem till mig och hon hade med sig Kevin! Han var assnygg och fast han bara är några dagar gammal så har han redan varit på jättemånga ställen bl.a. danmark och värnamo! Vi installerade office 2007 som han fick av mamma och sen virusprogram! då blevhan jätteglad och sen fick han msn också!

Alvin och Kevin fick leka lite och dom blev ganska bra kompisar fast Alvin blev lite nervös och började bråka lite..


Sen drog vi hem till morfar för han skulle hålla på och fylla år och sånt! Där åt vi massa tårta och bullar. Sen drog vi in till deras rum och planerade istället! :D vi planerade både GBG och P&L!

BLABLABLA. Jag fick ta kort på mig själv också! Hanna tog kort på sig med Kevin och jag tog kort på min med Alvin!
image21image23image22image24image25image26image27image28image30

DET VAR KUL! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Typiskt Alvin att försöka spela cool och inte göra som hans mamma säger när han har kompisar där!
Pappa väckte mig imorse och sa att Kevin behövde mat, men det behövde han inte alls! För han låg och sov. Han frågade också om jag ville att Kevins mormor och morfar skulle passa honom lite...

2008-05-14 @ 11:39:10
URL: http://avlivad.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0