stackarsfotbollsspelare

Ärligt, idag har jag visat ett nytt prov på att jag verkligen är den sportexpert jag sagt!

Ja sa (innan förlängningen): "Det kommer säkert bli straffar" och visst blev de det!
Jag sa (innan Ronalda sköt): "Ronaldo kommer missa sin straff och sen börja gråta efter" och visst fan hände det!
Jag sa (i sjätte straffomgången): '"United kommer att vinna för målisen räddar" JA?! OCH VISST HÄNDE DET?!

Bonnie: Vadå? Har du sett det här innan eller? (bevis nog för att jag vet allt om sport eller?)


Sen började jag också gråta för jag tycker så synd om de stackars spelare som måste lägga straffarna! och mest om de som missar! ärligt, fy i helvete fan vad hemskt de ska kännas.


Jag har spelat in film idag också!

Kommentarer

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0