okidokiswimmingcoooookie

Idag är jag en sån människa som lixom bara luktar rök!!!

För igår så skulle vi grilla och du träffade jag bejer, johan, nash och co (mina nya bästa kompisar) fast mest var jag med Arantza, henne gillar jag! Hyyr som helst så vare mysigt och vi spelade kubb och fotboll (ja, jag var asbra). Sen blev de mörkt och kallt och Nash som tydligen har lite av en pyroman inom sig la ihop att engångsgrillar, papper, servetter, gamla tallrikar och MASSA tändvätska och gjorde en brasa som han underhåll ganska bra. Detta mitt i en park. Så nu stinker jag rök.

idag har har utklassat ett lag från Hamburg med 24-15! asbra....

I fredags lekte jag med alla boltons ledare utre på bosön och åt mat, satt i möten, drack öl (inte jag) och sov. Åt mat stod först för att det gjorde vi mest!

i torsdags hade jag studentskiva! lite fakta om den:

27 pers blev utslängda
7 pers grep för natkotikainnehav
6 stycken i min klass fick sitta i fyllecell
12 stycken greps med handbojor för dom slogs
Polisen vågade inte stänga skivan för att det var rädda för uppror och lät den därför hålla på med övervakning av 5 polisbilar som stod utanför.
Sedan utnämdes den av både stället och polisen som "Årets hittills värsta studentskiva"
Jag var fett snygg.


På fredagsmorgonen hade jag Matte C nationellaprov, jagvar fett trött fast jag gick tidigt från skivan! 


Kommentarer

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0