menvarförmåstealltalltidblikrångligt

Nyss fick jag veta av min lillasyster att pappa tydligenine alls skulle kommma hem idag för han hade konferens och mamma kommerinte heller och jag blir helt ensam! buhu! :( Jag kommer inte få någon middag om jag inte gör den själv! buuuu!!!!

Jag och Hanna hade bestämt att vi skulle leka i helgen för att vi ville det :D och vi kunde aldrig bestämma oss för om fredag eller lördag var bäst! Men tillsist bestämde vi fredag och så var det klart! Så ringde jag Viktor och bestämde med han att jag kunde vara men han på lördag eftersom han frågat om jag ville det!

SEN såg jag sms från Tove att hon tydligen skulle ha fest på lördag och jag vill ju gå på den! :( Så jag ska försöka fixa så att jag får det iallafall! :D Men jag kommer inte kunna köpa hennes present som jag ville då!!! :'( för den måste man beställa och det tar 4 dagar för den att komma! BAJSOCKSÅ!



och dessutom kom pappa hem nu! fast elin sa att han inte skulle det! så jag antar att jag drar till donken nu! BYE!


Kommentarer

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0