jagtogminguacamoleförgivet

för det är dejag tycker om mest av allt i hela världen. ärligt? hur stört gott är inte guacamole? jag skulle kunna leva på bara det om man kunde leva på bara det. avocado är förövrigt också jävla nice.


LJUG, LJUG OCH KYSS MIH HÅRT EN SISTA GÅNG! (det sjöng jag nyss aphögt för jag är fortfarande på träningsläger)

Idag i skolan fick vi leka och jag tyckte som vanligt att det var askul fast alla andra bara suckade! haha! :D Vi hade naturkunskap och håller på med evolutionen och så skulle man vara fem stycken i varje grupp  och alla skulle vara en krabba som hade haft en mutation i klorna (jag sa tassarna hela lektionen och alla skrattade jättemycket och min lärare sa att jag fick IG) En krabba skulle ha en gaffel, en en kniv, en skulle ha en sked, en skulle ha plasthandske med tre fingrar och ens kulle ha trasig gaffel och sen la man massa pasta, skruvar, snabbmakkisar, spiraler, snäckor och penne i mitt och sen skulle man ta så många man kunde med sin muterade klo! och pastan var alltså inte alls pasta utan den var sniglar! :D:D:D Jag var skedkrabban och jag åt asmycket sniglar! Jag blev aldrig utrotad!


Här är Hannas favvolista!
- Mannen i den vita hatten
 - Generation Ex
 - Vi två, 17 år
 - Det är så jag säger det
 - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
 - Varje litet steg
 - Caligula
 - Ibland gör man rätt ibland gör man fel
 - Fear no darkness, promised child
 - Long before rock'n'roll

Här är min: (med reservation för eventuella ändraingar)
- Minnen av Aprilhimlen
- En midsommarnattsdröm
- Sommarens sista smak
- Du behöver aldrig mer vara rädd
- Klubbland
- Generation Ex
- Vy från ett luftslott
- With love from China
- Columbus
- Tro och tvivel


Jag vet inte hur tävlingen med listorna var men jag vann iallfall! för jag känner det!

Idag hade iallafall nån skrivit till mig på facebook! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vi har bara en samma! Haha
Men jag övervägde på allvar att ta med Klubbland, Vy från ett luftslott och Tro och tvivel också.

2008-05-16 @ 15:38:25
URL: http://avlivad.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0