jagäterochärmedbråkbarnet

just nu äter jag!! för jag har fått vara hemma själv asmycket eftersom min familj vind för våd lämnade mig och drog till landet! Men nu kom bråkbarnet hem!

Jag kallar Elin (lillasystern) för massa olika saker och hon svarar på ALLA!
Det här är några:

Bråkbarnet
Lilla pelargonen
Grisen
Lillpojken
Monkey

men bråkbarnet heter hon mest! Viktor kallar också henne för bråkbarnet!

Nyss gav jag henne en asfin blomma som hon slängde iväg! men det var nog bara för att den var gjord av LÖK! :D rödlök (kolla mina matskills!)

Emma - Jag tycker iallafall att det är matskills att kunna vad rödlök är!
Elin - Jaa! (det här sa hon iu helt seriöst ton och såg helt övertygad ut)


Det märks att vi är släkt för att hon har samma problem med russin som jag! menhon har med olivkex också!




Det lilla bråkbarnet är hon till höger! sen Sofia, Tove och Jenny!




NU DRAR JAG UT TILL LANDET HEM TILL HANNA! FÖR VI SKA TILL SNUSKJOHAN IKVÄLL! :D

Kommentarer
Postat av: bråkbarnet

varför ville ingen kommentera hära? :( fy så elakt, vi är ju megasöta!

2008-05-05 @ 20:43:27

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0