igåridagochiövermorgon

igår läste jag ut in bo och jag grät jättemycket och jag vågade inte släcka lampan efteråt... Men ärligt så var boken inte alls sorglig utan hade ett bra slut och den var inte de minsta läskig heller. men det tyckte tydligen jag.

just nu är jag jättejättejättejätteglad för att jag bara ska få vara hemma ikväll, se på desperate housewives ÄTA middag med min mamma och pappa. Seriöst så var det mer än två veckor sen jag fick göra det för att jag alltid gör massa saker. BLURK. Men idag! Sen på kvällen ska jag göra kul saker! :) Typ, spela sims! :D Det hinner jag aldrig!





Nu ska jag till ICA och köpa lunch! :D c ya (hoh)

Kommentarer

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0