iblandvilljagvarahemma

jag tror nog att jag aldrig mer kommmer att få vara hemma på kvällen! jag är en så himlans upptagen människa. Jag är aptrött och får aldrig sova! imorse var jag uppe vif kvart i sju och snacka med mamma fast jag gick och la mig mig ett! för jag kaninte sova.

onsdag - valborg hos Hanna
torsdag - hos viktor
fredag - fest hos Johan
lördag - bowling+ute med bejer och co
söndag - fotbollskväll hos bejer
måndag - thomas+plugg med alla hela natten
tisdag (idag) - TS1 i solna
onsdag - viktor fyller år
torsdag - studentskiva
fredag - på ledarträff på bosön

Jag får ALDRIG SOVA! det ser man här! MEN, haha! Harnågon tvingat mig att göra allt det här? Nepps, valde helt själv! :D

så jag har inte ett skit att klaga på! haha! :D:D


Hanna har beställt Kevin-Daisy nu! Han kommer den 20onde och jag längtar ocks¨å efter han fast han inte är min! :D Men jag ska iallafall komma och hälsa på han!

Kommentarer
Postat av: Hanna

JA! Vi kan ha kalas! Och göra glass i min glassmaskin! Han kommer bli så himla glad. :)

2008-05-06 @ 12:05:27
URL: http://avlivad.blogg.se
Postat av: Emma

JA! Det bara måste vi ju ha! :D

2008-05-06 @ 23:19:13
URL: http://chipsochdipp.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0