gedomvaddomtål

ärlig. idag sa jag till hanna att jag inte skulle dricka mer! HAHAHA, visst att jag inte gjorde det.

Idag har jag först bowlat med Bejer, Arantza, Emz, Johan och Nash (tur det, för först ville dom att jag skulle följa med dom på erotikmässa men de ville ju inte alls jag). Det var kul att bowla och jag utklassade ALLA! Johan och jag var på lag med sen blev jag dålig men han gillade mig ändå! En riktig lagkompis!

Sen bowladwe vi cockså på samma ställe som hela min släkt dansade och skämde ut sig på. Jag snacka med han som gav mi cider och han kom ihåg dom! Då skrattade jag asmycket! Vi pratade jättelänge tills det var min tur att kasta bollen! (jag lärde alla att säga så! :D haha!)

Sen drog vid ut till gamla mera! nash körde oss. Tror det heter Ice nu! Det var askul och sen skulle vi hem och ebjer blev assur:P hahahah

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-04 @ 03:10:14
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Tove

synd att du inte sa att ni skulle till Ice. för vi skulle också dit egentligen :O

2008-05-07 @ 11:49:26
URL: http://theshe.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0