festochmobiler

Hela helgen har jag varit på kurs ute på Solbacka, ni vet där han som skrev ondskan gick och där handlingen utspelade sig (Ja, jag vet vad han heter men jag kan inte stava efternamnet, jag kallar honom Janne G istället)
Hur som helst så var jag där på kurs och hade typ ingen som helst fritid förutom sent på kvällarna och maten var inte alls god förutom raberberpajen och chokladpuddingen!

Det var roliga människor där och vissa mindre roliga och sen nån asttråkig. Viktor, Nisseo och Håkan var iallafall där. Jag gillar Eva, Li, Thomas, Sanna, Emma, Annette och Christer mest.

Viktor fick bara massa beröm av alla hela tiden, han gjorde bra säsongsplaneringar, han sprang fort, han var stark, duktig, var tydligen asbra på mac, gruppens klippa, hans ben gick snabbare än trumpinnar när han sprang, han var tydligen rolig också fick jag höra.

Jag fick inget beröm nångång av nån förutom Harry som sa att jag hade klipp i min skott med alla vet ju att det var ljug. Mitt enda liknande beröm var när Thomas sa att jag var smal och en gång att han litade på mig och att han lätt satasde alla våra poäng på mig. Sen tyckte Emma L om mig för hon ville sitta brevid mig.

det var kanske därför han inte ville vara med mig på kvällen? jag var för dålig för han.

Vi spelade spel i olika grupper och när man kom på utmaning fick man gå fram så blåste dom av allt spel och alla skulle kolla på mig när jag la mynt på armbågen och skulle fånga med handen och DESSUTOM satsa massa poänbg som mitt lag hade tjänat ihop! Men det gick bra för jag klarade det! PJUUUUUUUH


På fredagskvällen spelade jag dart med en annan grupp som går ut samma kurs nu och dom gillade mig iallafall! Blev bjuden på massa öl och cider men jag drack inte det. och inte fan var jag bra på dart för det...


Nu har jag bara två saker till att säga:

FY vad jag trivs på skanstulls tunnelbanestation! Det luktar så gott där. Alla gånger när jag varit borta och sovit över nånstans när jag kommer hem och går av tunnelbanan vid skanstull luktar det förjävla gott och jag trivs ASBRA! jaja, men det är sant. mums

Sak två: Men ärligt, fy vad synd det är om Charlotte Perelli? Hon hade fått en klänning för 100000 kr och nu kanske hon måste BYTA? och få en till, antagligen dyrare, fan vilken jobbigt liv hon måste ha... Stackars tjej..




hyr såm hälst, LATER chicos.


Kommentarer

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0