alvinochjagärbästisar

Jag är just nu på träningsläger och har tränat så mycket att jag fått ont i både öronen och halsen!!
just nu har jag iallafall dom här favoriterna:

Columbus
Aprilhimlen
Midsommarnattsdröm
generation ex
klubbland
dom andra
sommarens sista smak
Svenska hjärtan
du behöver aldrig mer vara rädd
to china with love



Idag bråkade jag och Hanna! Men sen löste vi det ganska bra och det är bra att kunna sånt när man ska bo tillsammans! :D

Kolla, här är mitt i bråket!

image31

Jag vet! Det är jättehemsk att två släktingar kan bråka så mycket! Men ni kan vara lugna för allt är löst nu!

:D:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

mm... det var verkligen inte kul. jag hann ju bli jätteorolig, jag trodde ju inte att jag skulle få låtarna och att jag då inte skulle kunna träna...

2008-05-14 @ 15:00:22
URL: http://avlivad.blogg.se
Postat av: Emma

Nej, det var därför du fck dom! för att annars skulle jag var den enda som tränade! :D haha

2008-05-14 @ 15:10:32
URL: http://chipsochdipp.blogg.se

Kommentera här! (Alla som säger att jag är söt för +)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0